Sunday, April 29, 2007

Famous Lines By Infamous People

Well this will be more for Greek People or those of you that know how to read this...
λοιπόν σκεφτόμουν να κάνω κάτι τέτοιο εδώ και καιρό. Δηλαδή, να μαζέψω εδώ ατάκες που έχουν ειπωθεί από φίλους ή και από εσάς τους ίδιους και αξίζουν να μείνουν γραμμένα. Τα γραπτά μένουν (scripta manent ή κάτι τέτοιο). Όποτε θυμάμαι κάτι θα συμπληρώνω. Για αυτήν την ώρα αυτά είναι αρκετά

οπότε αρχίζω

trotos: προεξέχουν υπέροχα (για δύο όντως υπέροχα)
trotos: η αντιμετώπιση του κόσμου ως τετελεσμένου γεγονότος (ποτέ δε μπόρεσα να θυμηθώ πως ακριβώς το είπα)
Κώστας Γ: το χειρότερο πράγμα είναι να έχεις πνευμονία (στα σκαλάκια Γεροκοστοπούλου στον μώλο)
koxakies.: Αυτά είναι τα άσχημα! (βλέποντας φίλο του να ξερναει, ενώ ο ίδιος τρώει σουβλάκι)
Ηλιας Π.: Μαλάκες, κρέατα! (προφέρεται με πάθος)
sfiltros: Εγώ θέλω την κατανόηση του κόσμου (ως απάντηση, για το τι πίτσα θέλει)
trotos: Η γη αντικατοπτρισμένη απο το Σίνο κατα τη θολωτή γέννεση (τα ρεστα μας)
Νικος Κ.: Δεν κοιμόμουν, έκλεισα λίγο τα ματια μου. (αλήθεια σας λέει...)
Βλαχάντερ: Τζερεμέ! Σουρουκλεμε! Κουνενε! (και συναφείς φιλοφρονήσεις)
Νίκος Κ. (του πέφτει το τετράδιο κάτω και αυτός το αγνοεί)
ερώτηση: σου έπεσε το τετράδιο κάτω... απάντηση από Ν.Κ.: ε, το να πέσει πάνω είναι λίγο δύσκολο...

Γράψτε στα comments κάτι που είπατε ή ακούσατε και έχει μείνει.
[EDIT] christobal έβαλε το χεράκι του
[EDIT] sfiltros, σύσωμη η εκδοτικη αρχή του ΝΙΟΥΣΛΕΤΕ έδωσε το παρόν

7 comments:

Christoforos said...
This comment has been removed by the author.
Christoforos said...

Αφου λοιπον scripta manent θα προσπαθησω να θυμηθώ μερικα:

Κώστας Κ.: Αυτα ειναι τα ασχημα! (βλέποντας φιλο του να ξερναει πανω του)
Ηλιας Π.: Μαλακες, κρέατα!(προφέρεται με πάθος)
Γιώργος Λ.: Εγώ θέλω την κατανοηση του κόσμου (ως απάντηση, για το τι πίτσα θέλει)
Τροτός: Η γη αντικατοπτρισμένη απο το Σινο κατα τη θολωτή γέννεση (τα ρεστα μας)
Νικος Κ.: Δεν κοιμομουν, εκλεισα λίγο τα ματια μου. (αλήθεια σας λέει...)
Θοδωρής Σ.: Τζερεμέ! Σουρουκλεμε! Κουνενε! (και συναφείς φιλοφρονήσεις)

Σας καλυψα όλους?

trotos said...

χεχε...εκλεισα λιγο τα ματια μου...νίκος απλά

SFILTROS said...

Ας προσφέρω και εγώ...
Νίκος Κ. (του πέφτει το τετράδιο κάτω και αυτός το αγνοεί, του λέει κάποιος "σου έπεσε το τετράδιο κάτω" και αυτός απαντά "ε, το να πέσει πάνω είναι λίγο δύσκολο..."

Διορθώνω, το "αυτά είναι τα άσχημα", το είπε ο Κώστας τρώγοντας όταν εγώ ξέρναγα πάνω στο πάπλωμα μου

Και βάζω και άλλο ένα δικό μου
"Κωστάκη η Ικαρία είναι ΝΗΣΙ!" την ώρα που οδηγούσε...

θα επανέλθω...
Καλό τέτοιο

trotos said...

το Ικαρία είναι νησί δε μετράει εγς είπα κάποτε την εύβοια πελλοπόνησο. και αυτό δεν είναι και τόσο μακριά, για να δικαιολογούμαι λόγω του νεαρού της ηλικίας.

trotos said...

και τώρα που το σκέφτομαι νομ΄ζω ότι ο Νικος Κ. έχει πει ύμνουσ όσον αφορά τρόπου και δικαιολογίες για να μη κουνηθεί.

Christoforos said...

Κι εγω διορθωνω ελαφρως την ατακα του Γιαννιρη που ειναι μεν σωστη αλλα την ειπε στο μωλο και οχι στη Γεροκωστοπουλου, μετα απο τρελη καρναβαλονυχτα
("Ελατε να μου την πειτε!" και τετοια) και καθως ξεπαγιαζε.
Νωριτερα ειχε γινει λιωμα και με τον Μανο της Πεγγυς του λεγαμε μια ωραια πεταλουδα και αυτος ειχε ξαφνικα ξυπνησει απο το ληθαργο και φωναζε εξω απο το Μαντ "μια ωραια πεταλουδα της μαμας σας το μουνι!"
τι γελια....

Αποκορυφωμα της βραδιας η Πεγγυ να παιρνει ενα μπαλονι ηλίου που τοσο ηθελε και ο Γιαννιρης με αστραπιαια κινηση πανθηρα να της το δαγκωνει και να το σκαει!

Γελαω δυνατα μονο που το θυμαμαι...