Sunday, January 11, 2009

Μελλοντικη Μπουρδολογια του Παρελθόντος

Απόσπασμα από την υποθετική αλληλογραφία δύο υποθετικών προσώπων σε υποθετικό χωροχρόνο για τις επιδράσεις των ναρκωτικών όχι μόνο στον χρήστη αλλά και στον περίγυρο του.

Τι γίνεσαι ωρέ Κοκσάκης; καιρό έχουμε να ακούσουμε νέα σου, αλλά διαβάζουμε τις ιστορίες σου, πολύ καλές δε λέω αλλά τα ναρκωτικά πού σκατά τα βρίσκεις; μα καλά τέτοιο τριπάρισμα, φοβερό. Όμως από παρενέργειες πως είναι, όπως επίδραση 24 ώρες το 24ωρο ακόμα και μετά την διακοπή της χορηγίας.
Να υποθέσω ότι ετοιμάζεις βιβλίο; γιατί αν ναι θα σκάσει από το κακό του ο φανταράκος...
"και μαθηματικός και γράφει και λογοτεχνικά βιβλία...σκατά, που βαδίζει αυτός ο κόσμος"
και άλλα τέτοια θα σκέφτεται εν ώρα γερμανικού σκοπέτου.
Το χειρότερο βεβαίως είναι η άτυπη πνευμονία, το αμέσως χειρότερο η σκέτη πνευμονία, και το υπέρτατο ο Φόρις, του οποίου τα τα κατορθώματα αν δεν τα ξέρεις μπορώ άνετα να στα μεταφέρω, αν βέβαια με πιάσει η όρεξη για κουτσομπολιό την οποία αυτή τη στιγμή δε διαθέτω, ο οποίος Φόρις, επανέρχομαι θα σκέφτεται...αν σκέφτεται αυτή την περίοδο (μακάριοι οι εκτός του γνωστού κόσμου περιπλανώμενοι)...ότι
"πάει ο καλός μου ο φίλος το κολλητάρι μου, αυτός με τον οποίο σκαρώναμε την επανάσταση, στον οποίο στήριζα την επανάσταση, με πρόδωσε για χάρη των κολοναρκωτικών...αχχχχχ που να πνίξω τον πόνο μου"
και θα τον πνίξει σα το κουνέλι, μάλλον, ίσως πιο σωστά την κότα, και ίσως γίνει και γερός αλκοολικός...
οπότε επανερχόμαστε στον Sfiltro, ο οποίος για ακόμα μια φορά θα δεχτεί ισχυρό πλήγμα, θα απογοητευτεί από τις επιδόσεις του στο αλκοόλ και στις γκόμενες, πλήγμα που το δέχεται βεβαίως βεβαίως από τις επιδόσεις του Φόρι, για τις οποίες κανείς δε ξέρει τίποτα αλλά κάτι πρέπει να υπάρχει για να ασχολιόμαστε, η μπορεί και να μην υπάρχει τίποτα, αλλά και πάλι κάτι θα φτιαχνόταν ώστε να έχουμε να ασχολιόμαστε με κάτι ακόμα και αν είναι άτοπο.
Μάλλον δε θα αντέξει την ντροπή της μη αντοχής στο αλκοόλ ("τις γυναίκες ποιος τις γαμεί..".) και μέσα σε μια νύχτα μεγίστης κρίσης η μεταμόρφωση θα πραγματοποιηθεί και πλέον στα χέρια μας θα μείνει μόνο ο "Βασιλάκης".
Τελικά ο Λιάκουρας βλέποντας την κατάντια των φίλων του αλκοόλ, drugs και "Βασιλάκης" θα ξεκόψει εντελώς από την παρέα, θα παντρευτεί με όποια είναι εκείνη την περίοδο, γιατί "που να ψάχνουμε για γυναίκες τέτοια εποχή, και βρέχει έξω, το μαλλί δε προλαβαίνω να το φτιάξω, και για να μην ξεχνιόμαστε, άμα δεν έχει και λίγο κρέας το πράγμα δε το φχαριστιέσαι"
οπότε ο Λιάκουρας μπαμπάς, με κάτι πιτσουνάκια, με θέση στο δημόσιο, τιμητική θέση στο γυμναστήριο, με δώρο μια ώρα στο μασάζ, διαμονή μακριά από την Αθήνα τον τόπο διαμονής των πρώην φίλων του (πάντα, όμως, κοιτάζει που βρίσκονται)
Ο koxakies από την άλλη μόνιμος κάτοικος πλέον του εξωτερικού, εδώ και καιρό έχει ασπαστεί την Αμερικάνικη κουλτούρα και ιδεολογία και πιστεύει ότι ο
"Θάμνος ο νεότερος, δεν ήταν και τόσο χάλια ντε"
έχει γίνει ο κλασσικός μαλάκας, αλλά μεγάλο μυαλό,φοβερός μαθηματικός, τον οποίο τα Ελληνικά Πανεπιστήμια θέλουν για μεταγραφή για τον τελικό του διαγωνισμού "επίλυσης του τετραγωνισμού του κύκλου με απιθανολογικές προσεγγίσεις". Αυτός δεν υποκύπτει σε μαλάκες εξω-ΝΑΤΟικούς (η ΕΕ πλέον είναι ανεξάρτητο κράτος, 5 χρόνια μετά την καθολική επικράτηση των αριστερών στοιχείων στο πολιτικό παρασκήνιο, και προσκήνιο), αλλά γενικώς όλοι γνωρίζουμε ότι δε πρόκειται να έρθει εν στην ΕΕ γιατί οι μπασταρδεμένες ασιατικές φιγούρες σπανίζουν πλέων εντός των πυλών,ένα φετίχ που δε μπορεί να αποβάλει ακόμα.
Επαφή πλέον έχει μόνο με τον Φόρι, ο οποίος αποτελεί τον καταλυτικό μηχανισμό για τον απόσχιση της ΕΕ από το ΝΑΤΟ και της κήρυξης της ανεξαρτησίας της, φήμη βεβαίως που διαδίδεται από τους γνωστούς τύπους, και ο λόγος που το κάνει αυτό, ο koxakies, παρόλο που έρχεται σε αντίθεση με την παρούσα ιδεολογία του είναι η μεγάλη απήχηση που έχει με αυτό τον τρόπο στις νεαρές υπάρξεις και χωρίς να το παραδεχτεί η συνομιλία μαζί του κατά περίεργο και υπερφυσικό τρόπο οδηγεί σε διαρκώς και μεγαλύτερες επιστημονικές επιτεύξεις, καθιερώνοντας πέρα για πέρα το όνομά του στους πάπυρος της επιστήμης, για την συμβολή της θεωρίας των αριθμών και των πιθανοτήτων στην επικοινωνία με άλλους πολιτισμούς (αυτή η θεωρία πρέπει να αναπτύχθηκε κατά την διάρκεια της ενασχόλησής του με τα ναρκωτικά, ίσως την δημιουργικότερη περίοδο του, ακόμα μια προσωπική παρεμβολή, στα γεγονότα πάλι) επίτευγμα τόσο σημαντικό όπως και της αναγωγής μετά από τουλάχιστον 150 χρόνια από την ίδρυσης της. Ο Βασσιλάκης-Sfiltros, ξεπέρασε τα προβλήματά του με την εμφύτευση μονάδων στο σώμα του, τα οποία επιτυχώς και για καλή του τύχη οδήγησαν σε αύξηση των επιδόσεών του στο ποτό, στις γυναίκες και στους κριτικούς (όχι σε αυτούς που μένουν στην Κρήτη) σε αφάνταστα επίπεδα, με αποτέλεσμα να επιτύχει ότι πάντα ονειρευόταν. Την καταξίωσή του ως συγγραφέα (αν και η μυστήρια εξαφάνιση του Δύδιμου και η ταυτόχρονη απώλεια χειρόγραφων διηγημάτων του άγνωστου, γνωστού ως Δύδιμου -μόνο τα ποιήματά του κατάφερε να εκδώσει, για τα πεζά κανείς δεν ήξερε τίποτα-, μπορεί και να μην είναι τόσο τυχαία...) την κατανάλωση απερίγραφτων ποσοτήτων αλκοόλ και τις επιδόσεις του στις γυναίκες σε επίπεδα ΚΟΡΚΑ (: μυθικό πλάσμα που βασίλευε στην περίοδο 1985-2006, όπου και παντρεύτηκε, με το μοναδικό προσόν της πανταχού αναγνώρισης στο γυναικείο φύλο, εκφράσεις όπως "το κάνει σαν τον ΚΟΡΚΑ" και άλλα έχουν παγιωθεί, από την εγκυκλοπαίδεια).
Ο Λιάκουρας, 'οπως προαναφέρθηκε πάντα παρακολουθούσε τις κινήσεις των φίλων του με τρόπο ύπουλο που φανέρωνε ζήλεια αλλά και δέος, τελικώς κατάλαβε το λάθος του, που όμως δε μπόρεσε να επανορθώσει (ποιό λάθος είναι αυτό ακόμα το ψάχνουν και τι θα επανορθώσει και αυτ΄οδε το γνωρίζουμε), γιατί η παντόφλα δε τον αφήνει (ακόμα και σε αυτόν τον χωροχρόνο η παντόφλα δεσπόζει), οπότε μάλλον η ιστορία του είναι μικρή και αδιάφορη, όμως αν εξετάσουμε την κατάσταση καλύτερα στο πρόσωπό του διακρίνουμε ένα τελευταίο απομεινάρι του παραδοσιακού πατέρα (όποις είναι αυτός)
Τέλος, στην ιστορία υπάρχουν και άλλοι ακόμα, όπως και ένας που ζει στην κοσμάρα του, άξιο λόγο για τον οποίο δε μπορώ να έχω

ΤΕΛΟΣ
(2004)

Το παραπάνω είναι ασυνάρτητο, ανορθόγραφο, ασύντακτο, άχρονο, ατονικό και άγχρωμο.
οποιαδήποτε ομοιότητα με τον οποιαδήποτε μπορεί και να υπάρχει, μιας και ότι γράφουμε και λέμε πηγάζει από τα βιώματά μας. Αν δεν αρέσει ή προσβάλει θα μπορούσα να πω ότι χέστηκα αλλά φοβάμαι τισ μηνύσεις μιας και πλεόν τρως μήνυση απλά επειδή είπες καλημέρα, και άμα την πεις και σε καναν ματατζί μπορεί να βρεθείς και νεκρός.